






NFC visitekaart RPET – Eigen design
Wat is onze werkwijze?
- Stap 1: Vul het aantal en de oplagen in en bestel de NFC Visitekaart
- Stap 2: Je ontvangt jouw inloggegevens voor ons dashboard per mail
- Stap 3: Log in met je jouw inloggegevens in ons dashboard
- Stap 4: Vul alle gegevens in die je op de NFC visitekaart wil tonen
- Stap 5: Upload jouw unieke design
- Stap 6: Je ontvangt jouw visitekaart binnen 3 dagen op de deurmat.
Bekijk alvast de aanleverspecificaties.
Hoe werkt een NFC visitekaart?
Een eenvoudige aanraking met een smartphone tegen een NFC-visitekaart laadt de contactgegevens direct op het apparaat. Je kunt de gegevens razendsnel opslaan, zonder dat je een applicatie nodig hebt. Eenvoudiger kan het niet.
Kan ik mijn contactgegevens later wijzigen?
Het kan voorkomen dat er enkele contactgegevens later gewijzigd moeten worden. Dit kun je eenvoudig zelf doen door in te loggen in ons systeem en vervolgens jouw gegevens te wijzigen. Zodra je op ''opslaan'' klikt is de wijziging direct doorgevoerd. Het wijzigen van gegevens kan zo vaak als je wilt! Zo is het ook mogelijk om een pas over te hevelen naar een andere collega. Dit kan handig zijn als iemand uit dienst gaat.
Hoe moet ik mijn ontwerp aanleveren?
Na het bestellen van het product krijg je binnen 24 uur de inloggegevens en instructies per mail toegestuurd. Vanaf dat moment kun je inloggen en het design uploaden in het dashboard. Zodra je het design hebt geüpload dien je op de oranje button ‘’insturen’’ te klikken in het dashboard. Onze designer zal de passen dan controleren en bij een goedkeuring in productie nemen. Mocht er iets mis zijn, dan nemen we per mail contact met je op.
Wanneer kan ik mijn NFC visitekaart ontvangen?
Als je jouw design hebt aangeleverd en alle gegevens hebt ingevuld, dan ontvang je de pas(sen)binnen 7 dagen op je deurmat.
Moet ik zelf mijn gegevens op de NFC visitekaart programmeren?
Nee, dit doen wij voor jou. Wij koppelen de NFC visitekaart aan het dashboard. Als jij gegevens invult in het dashboard dan worden deze direct zichtbaar na het scannen van de pas.
Zijn er maandelijkse kosten voor het dashboard?
Nee, er zijn geen maandelijkse kosten. Je betaalt alleen de aanschafprijs van de pas(sen). Uiteraard heb je gewoon levenslang toegang tot het dashboard.
Welke functionaliteiten heeft het dashboard?
Het dashboard heeft veel functionaliteiten en er komen steeds meer functies bij. Hier enkele voorbeelden: Je kunt eenvoudig zelf passen beheren/aanpassen. Je kunt de pagina, die vertoond wordt na het scannen van de pas, volledig inrichten in eigen huisstijl. Daarnaast bepaal je zelf welke gegevens je wilt tonen. Denk aan contactgegevens, social media, FAQ’s, custom buttons etc. Door een lead gebruik te laten maken van de ‘’gegevens achterlaten’’ button kun je razendsnel contactgegevens achterhalen. Jij krijgt dan een mail met de gegevens van de lead voor een eventuele opvolging. De lead ontvangt jouw gegevens. De gegevens worden daarnaast ook verzameld in het dashboard. Met Card Analytics krijg je inzicht in alle data. Daarnaast is er een Apple/Google wallet integratie. Handig voor als je de fysieke pas vergeten bent. Met de CRM-koppeling kun je lead gegevens doorschieten naar het CRM-systeem. Tot slot kun je jouw QR-code downloaden voor op promotiemateriaal of bijvoorbeeld je e-mailhandtekening
Kan ik meerdere passen beheren in één dashboard/account?
Je kunt meerdere passen beheren in het account. We hebben klanten met honderden passen in één account. Het beheer wordt dan altijd centraal geregeld door een persoon of groep personen binnen de organisatie. Mocht je meerdere vestigingen/bedrijven hebben, dan denken wij graag mee met de juiste structuur voor in het dashboard. Wij zullen dit kosteloos inregelen.
Kan ik naderhand eenvoudig passen toevoegen?
Je kunt eenvoudig passen door ons laten toevoegen binnen het account door een mail te sturen naar info@nfcw.nl. Wij zorgen er dan voor dat de passen binnen 24 uur zijn toegevoegd aan het account.
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij gaan uiterst discreet om met jouw gegevens. Ons dashboard is beveiligd en voldoet aan de normen van de GDPR/AVG. Heb je hier specifieke vragen over? Neem dan contact met ons op.
Moet ik zelf een QR-code aanleveren?
Nee, je kunt eenvoudig in ons dashboard een automatisch gegenereerde QR-code toevoegen op het design. De QR-code kun je in onze editor schalen, verplaatsen en van kleur veranderen.

Bedrijfsgegevens
- Dieselstraat 1B
- 6716 BC Ede (postadres)
- KvK 87954362
- BTW NL864459440B01
Dit is hoe het werkt
Heb je vragen of behoefte aan persoonlijk contact?

11 beoordelingen voor NFC visitekaart RPET – Eigen design
Er zijn nog geen beoordelingen.