Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nfcw.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is via deze link te vinden. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ik koop hier al jaren mijn NFC kaarten en stickers. Je wordt vriendelijk en snel geholpen. Zeker een aanrader.
Matthee NiesingGoede klantenservice en prachtig eindresultaat. Veel collega’s hierover aangesproken en laten zien hoe het werkt. Ik verwacht dat ze het product ook gaan aanschaffen. 🙂
Marjet KappelleMooi resultaat en prettige samenwerking gehad. Zou het iedereen aanbevelen om zaken te doen met NFC World
WesZeer tevreden over de service van NFC World. Op e-mail reageren ze adequaat, levering is snel en service is goed. Product is zoals verwacht van hoge kwaliteit, kan het product en het bedrijf zeker iedereen aanraden.
Tobias van RooijenGeef je vrienden 20% korting op hun volgende bestelling. En wij geven jou 20% korting voor elke succesvolle doorverwijzing.
Nodig vrienden uitOp al onze producten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten. In ons privacybeleid lees je hoe we met cookies omgaan.