Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nfcw.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Erg fijne site voor al je nfc kaarten en stickers. Je wordt vriendelijk en snel geholpen! Zeker een aanrader.
Matthee NiesingEen tijdje geleden NCF tags gekocht via NFCW, zodat ik deze kon chargen met Amiibo codes voor games op mijn Nintendo Switch. Het was even uitvogelen hoe dit precies moest, maar gelukkig stond er een handige blog op hun website. De levering en de kwaliteit van het product was trouwens ook goed! Zeker een aanrader. 🙂
Marjet KappelleSuper geholpen en heel snel mijn producten binnen. Aanrader!
WesZeer tevreden over de service van NFC World. Op e-mail reageren ze adequaat, levering is snel en service is goed. Product is zoals verwacht van hoge kwaliteit, kan het product en het bedrijf zeker iedereen aanraden.
Tobias van RooijenOp al onze producten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten. In ons privacybeleid lees je hoe we met cookies omgaan.